FANDOM

Bronek Obwoźny (ang. Brian) – amerykańska ciężarówka pick-up. Sprzedawca piankowych piłek na anteny i gadżetów do kibicowania na Zawodach o trofeum Złotego Tłoka.

Życiorys Edytuj

Bronek Obwoźny pochodzi z północno-zachodnich Stanów Zjednoczonych. W 1996 roku zatrudnił się na półetatu w lato jako sprzedawca piankowych piłek antenowych na Torze Południowym. Później miał zamiar rozpocząć we wrześniu swoją karierę muzyczną, jednak w wyniku komplikacji wydarzeń, jego praca zmieniła się w pełnoetatową. Mimo to, ciągle marzył o zostaniu muzykiem. W 2006 podczas finału sezonu 2005 zawodów o trofeum Złotego Tłoka sprzedawał na Torze Południowym gadżety do kibicowania.

Opis fizyczny Edytuj

Bronek Obwoźny jest ciężarówką pick-up Park Motors P-150 Courier 4-Liter V6 o pojemności 4 litrów z silnikiem V6. Ma biały lakier z czerwoną nalepką nad szarą klatką wętylacyjną z białym napisem souvenirs oznaczającym pamiątki. Po bokach ma 4 żółte kosze na sprzedawane przez niego produkty, którymi cały jest poobwieszany. Na masce ma logo zawodów o trofeum Złotego Tłoka. Posiada chromowane kołpaki i brązowe oczy.

Biografia Edytuj

  • Bronek uważał, że fajnie było by sprzedawać ozdobne piłki na anteny na torze wyścigowym na lato – problem polega na tym, że lato było dziesięć lat temu. Miał nadzieję rozpocząć we wrześniu poważną karierę muzyczną, ale jedna rzecz doprowadziła do drugiej, a jego praca na pół etatu stała się jego karierą. Brian cieszy się z podekscytowania na torze wyścigowym, a czasami, gdy krzyczy: „Zdobądź tutaj swoje piłki antenowe!” nad hakami tłumów, lubi wyobrażać sobie, że śpiewa klasyczną melodię do swoich wielbicieli.
    • Brian thought it would be fun to sell antenna balls at the racetrack for a summer -- the problem is, that summer was ten years ago. He had hoped to start seriously pursuing his singing career in September, but one thing led to another and his part-time job became his career. Brian does enjoy the excitement of the racetrack though, and sometimes when he's shouting out, "Get your antenna balls here!" over the roaring crowds, he likes to imagine he's belting out a classic show tune over the cheers of his adoring fans. (ang.)
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Książki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Weź tutaj swoje piłki antenowe!
    • Get your antenna balls here! (ang.)
    • źródło: Auta
    • alternatywne tłumaczenie: Smażone rowery!

Galeria Edytuj

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj