FANDOM

Hit
Boks podczas wyścigu Stukniętej ósemki.
Boks
Hit
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

zawodnik Stukniętej ósemki

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Numer startowy

1

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 3

Boks (ang.: Hit) – amerykański samochód biorący udział w zawodach demolition derby Stuknięta ósemka z numerem startowym 1. Wyścigowy partner Koska.

Opis fizyczny

Boks jest zmodyfikowanym samochodem osobowym Park Motors XS. Ma żółty lakier z pomalowanym na niebiesko przednim zderzakiem i szyby oraz na pomarańczowo koła oraz pasy na przodzie i tyle na wysokości lamp. Nie posiada przednich lamp i klatki wentylacyjnej. Po prawej stronie od maski do tyłu biegnie niebieski pas z czarnymi, chudszymi bokami. Dziury po szybach z prawej ma zabite deskami pomalowanymi na niebiesko. Po bokach i z tyłu z prawej ma namalowany sprejem czarny napis Hit składający się z dużych liter oraz umieszczone niżej po bokach 1 of 2 (w tłum.: 1 z 2). Z tyłu ze zderzaka wystają mu 3 żółte rury wydechowe. Posiada poobijaną karoserie. Ma zielone oczy.

Biografie

  • Większość zawodników demolition derby działa solo, ale nie Boks i jego partner Koks. Koks jest autem prowadzącym, ciągnącym przeciwników za nim ponieważ wygląda na łatwego do złapania. Ale gdzie tak naprawdę ich ciągnie? Prosto w prawo. Wtedy Boks podjeżdża i tłucze przeciwników dopukanie nie przestaną się ruszać. Kolejny obraz czaszki na jego kole.
    • Most demolition derby racers operate solo, but not Hit and his partner Run. Run is the lead car, drawing the opponents after him because he looks so easy to catch. But where is he really taking them? Right into a trap. Hit then drives in and smashes the opponent until they can no longer move. Paint another skull on his wheel well. (ang.)
    • źródło: Poznaj auta

Lokowania

Filmy

Odwzorowania

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki