FANDOM

Swift
Bobby Świst
Bobby Swift
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

zawodnik wyścigowy

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Mocny Motor Co. Spark EA

Zawody wyścigowe
Zawody wyścigowe

zawody o Złoty Tłok (do 2017)

Sponsor

Octaine Gain

Numer startowy

19

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 3

Oryginalny odtwórca

Angel Oquendo

Bobby Świst (ang.: Bobby Swift) – amerykański samochód wyścigowy biorący udział w zawodach o Złoty Tłok startując z numerem 19. Jest sponsorowany przez firmę Octane Gain.

Życiorys Edytuj

McQueenSwiftWeathers

Świst podczas wyścigu.

Brał udział w sezonie 2017 podczas którego zajmował miejsca w pierwszej trójce. Rywalizował wtedy ze swoimi przyjaciółmi: Zygzakiem McQueenem, Karolem Wydechłem i Bykiem Pustakiem. Po pojawieniu się zawodników nowej fali, Świst został zwolniony i zastąpiony przez Daniela Swerveza.

Opis fizyczny Edytuj

Świst jest samochodem wyścigowym Mocny Motor Co. Spark EA. Ma opony sportowe firmy Lightyear.

Ma fioletowy lakier z pomarańczową figurą geometryczną przed tylnym kołem przypominającą 4 długie trójkąty skierowane do przodu i 1 do tyłu. Po środku, na bokach ma biały numer 19 z czarną obwódką. Na masce, na tylnych błotnikach i z tyłu ma logo swojego sponsora. Ma ciemnoszare kołpaki z pomarańczową obwódką. Za przednimi kołami ma naklejki z logami sponsorów. Posiada fioletowe oczy [1].

W grach Edytuj

Cars 3 driven to win bobby swift by naruhinafanatic-dbcsied

Świst w menu wybierania postaci w grze Wysokie obroty.

Świst pojawia się w grze Wysokie obory jako jedna z grywalnych postaci.

Biografie Edytuj

  • Bobby Świst znany jest ze prześcigania swoich przeciwników w ostatniej chwili, wygrywając wyścig. Zawsze jedzie koło w koło z Zygzakiem McQueenem i Bykiem Pustakiem. Bobby, Zygzak i Byku zawsz ze sobąe walczą, ale bez względu na wynik, pozostają dobrymi kumplami.
    • Bobby Swift is known for squeezing past his opponents at the last moment to win a race. He's always wheel to wheel with Lightning McQueen and Brick Yardley. Bobby, Lightning and Brick are always sparring with one another at the front of the pack, but no matter the outcome, they remain good buddies.
    • źródło: Poznaj auta

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Gry Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Uwagi Edytuj

  1. Grafika z książki Poznaj auta przedstawiała go z brązowymi oczami a figurka diecast w skali 1:50 posiadała zielone oczy.

Linki zewnętrzne Edytuj