FANDOM

Bob Cutlass1
Bob Kordek
Bob Cutlass
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

komentator wyścigowy

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Saxon Grand Touring Sports Coupe 3-Liter Inline Six 200 HP Sae @ 6,000 RPM, 1998

Numer rejestracyjny

RSN

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Oryginalny odtwórca

Bob Costas

Polski odtwórca

Włodzimierz Zientarski (Auta)
Jarosław Kuźniar (Auta 3)

Bob Kordek (ang.: Bob Cutlass) – amerykański komentator sportowy pracujący między innymi przy wyścigach o Złoty Tłok wraz z Darrelem Cartripem. Prowadzący programu America’s Funniest Sports Utility Vehicles.

Informacje ogólne

Opis fizyczny

Bob jest samochodem Saxon Grand Touring Sports Coupe 3-Liter Inline Six 200 HP Sae @ 6,000 RPM z 1998 roku wzorowanym na Oldsmobile’u Aurorze z 1999 roku. Posiada 3 litrowy silnik R6 wykonujący 6000 obrotów na minutę. Posiada 255 koni mechanicznych i osiąga maksymalnie 274 km/h. Jego numer rejestracyjny to RSN. Ma szary, matowy lakier oraz srebrne kołpaki i rury wydechowe. Posiada niebieskie oczy.

W grach

W grze Fast as Lightning, Bob wraz z Darrelem znajdują się w szklanych trybunach na torze Lightning's Track (w tłum.: Tor Zygzaka).

Biografie

  • Bob Kordek jest światowej sławy komentatorem sportowym. Obsługuje każde zawody – od przeciągania traktorów po wyścigi monster trucków, włączając w to ostatnie trzy Olimpiady ale najbardziej znany jest z tandemu z byłym zawodnikiem wyścigu o Złoty Tłok, Darrelem Cartripem komentującego te zawody dla stacji Racing Sports Network. Bob jest głosem rozsądku dla emocjonalnego komentarza Darrela. Bob jest także prowadzącym programu telewizyjny America’s Funniest Sports Utility Vehicles puszczanego w niedzielną noc.
    • Bob Cutlass is a world renowned sports announcer. He's covered every sporting event from tractor pulls to monster truck rallies, including the last three Olympic games, but he's most famous for teaming up with former Piston Cup racer Darrell Cartrip to announce Piston Cup racing on the Racing Sports Network. Bob Cutlass is the voice of reason to Darrell's color commentary. Bob is also the host of Sunday night's TV staple "America's Funniest Sports Utility Vehicles. (ang.)
    • źródło: Car Finder
    • Bob Kordek jest światowej sławy komentatorem sportowym. Obsługuje każde zawody – od wyścigów gigantycznych ciężarówek po pojedynki traktorów. Największy rozgłos zyskał jednak, gdy zaczął pracować w parze z dawnym zawodnikiem Danielem Byłhulałem. Komentowali wspólnie zawody o trofeum Złotego Tłoka dla sieci Racing Sports Network. W ich tandemie to Bob jest głosem spokoju i rozsądku, równoważącym emocjonalne komentarze Dniela.
    • alternatywne tłumaczenie z książki Poznaj auta

Lokowania

Filmy

Gry

Ciekawostki

  • Jego oryginalne nazwisko (Bob Cutlass) jest nawiązaniem do osoby podkładającej mu głos, Boba Costasa, amerykańskiego komentatora sportowego.

Odwzorowania

Galeria

Linki zewnętrzne