FANDOM

Basior Bukowski (ang.: Bruiser Bukowski) – amerykański wózek widłowy pracujący dla drużyny wyścigowej Hostile Takeover Bank podczas zawodów o Złoty Tłok i mechanik Marka Maruchy.

Życiorys Edytuj

Chick-hicks-pit-complete

Bukowski w pit-stopie na Międzynarodowym Torze w Los Angelens.

Bukowski chodził z Markiem Maruchą do jednego liceum a w cześniej należeli do kółka dramatycznego. Od 1995 lub 1996 roku był mechanikiem drużyny wyścigowej Hostile Takeover Bank. Podczas wyścigu na Międzynarodowym Torze w Los Angelens żartował sobie z debiutującego mechanika w drużynie Zygzaka McQueena z jego umiejętności. Po dokonaniu przez niego rekordowo szybkiej, kilkusekundowej zmiany opon Bukowskiemu z wrażenia odpadł złącznik wąsów. Przestał należeć do zespołu HTB po tym jak Marucha przeszedł na emeryturę po 2006 a firma zrezygnowała z wystawiania kolejnych zawodników.

Opis fizyczny Edytuj

Bukowski jest wózkiem widłowym Shystermatic Snickermobile z łącznikiem wąsów. Ma zielony lakier z dachem stylizowanym na czapkę z daszkiem. Na dachu i po bokach ma logo HTB. Nad ustami ma zamontowany czarny łącznik imitujący wąsy. Posiada szare widły i zielone kołpaki. Ma brązowe oczy[1].

Biografie Edytuj

  • Basior Bukowski był częściom drużyny Marka Maruchy od dziesięciu długich lat. Wcześniej chodzili do jednego liceum, a przedtem byli w kółtku dramatycznym. Basior jest drugim fanem Marka i to tylko dlatego, że pierwsze miejsce zajął on sam.
    • Bruiser Bukowski has been part of Chick Hicks's pit crew for ten long years. Before that they were in high school together, and before that they were in drama club together. Bruiser is Chick's number-two fan, only because the number-one spot was already taken, by Chick himself. (ang.)
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Książki Edytuj

Komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa jego modelu jest grą słów do angielskiego, slangowego określenia shyster oznaczającego osobę nieuczciwą, nieetyczną i pozbawioną skrupułów.

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Odtwórcy Edytuj

Odtwórca Wersja językowa Użyczenia głosu
Ivar Brogger angielska Auta

Źródła Edytuj

Uwagi Edytuj

  1. Jeden z jego modelów przedstawia go z niebieskimi oczami (link do grafiki).

Linki zewnętrzne Edytuj