FANDOM

18920168 1206556042803805 569285024575768127 n

Polskie logo filmu.

Auta 3 - trzecia część serii filmów Auta. Był on wcześniej przyjety, że Pixar będzie zamówić trzeci film w serii Auta po kasie i merchandisingu sukcesu Auta 2.

Michael Wallis, konsultant historyczny, który pracował przy dwóch poprzednich częściach "Aut", powiedział, że trwają prace nad trzecią odsłoną serii. Na Disney zgromadzeniu w marcu 2014 roku, prezes Disney i prezes Robert Iger potwierdził, że Pixar jest w pre-produkcji trzeciego filmu Auta. W październiku 2014 roku John Lasseter ujawnił na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Tokio, że film będzie funkcja hołd dla filmu Hayao Miyazakiego Zamek Cagliostro w formie starego Citroëna 2CV. W dniu 8 października 2015 roku, Stany Zjednoczone premierą filmu potwierdziły się 16 czerwca 2017.

Fabuła

W tej części Zygzak McQueen zmierza się z przeciwnikiem nowszej generacji, Sztormem który, dzięki nowej technologji wygrywa kolejne wyścigi i pobija rekordy. McQueen rozpoczyna trening zarówno nowoczesny z hiszpańskim autem wyścigowym Cruz Ramirez, jak i na starym torze Hutson'a Hornet'a. Na ostatni wyścig kariery, McQueen daje dokończyć wyścig Cruz Ramirez, która staje się rajdowcem Zadoluks. Gdy po wyścigu Zygzak przemaluje się na kolory i design Hudson'a w jego czasach wyścigów, Cruz zmienia sponsor z Zadoluks na Dinoco. Mcqueen staje się jej szefem ekipy.

Galeria

Sceny

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Auta 3

  • Marek Marucha w Auta 3?

    9 wiadomości
  • Nowe trailery Aut 3.

    3 wiadomości
    • nie ma obecnie tralrirów przepraszam za pisownie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki