Fandom

Auta Wiki

Auta 2

906stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Thumb31 8261791.jpg
Auta 2 to druga część słynnej komedii samochodowej, filmu Auta 2. Premiera filmu pojawiła się w 2011 roku.

Fabuła Edytuj

Brytyjski agent Leland Korba znalazł się na platformie wiertniczej. Został on jednak złapany przez Cytryny i zaciągnięty do "poczekalni". Leland kiedy, czekał na to, co miało go spotkać nadaje holograficzną wiadomość do Seana McMission informując przyjaciela o tym, że musi przypłynąć na platformę, by mógł mu pomóc. W tej właśnie chwili zostaje wezwany na "wyrok śmierci".

Nieco później Sean McMission zapłacił kutrowi rybackiemu - Crabby`emu, by go podwiózł na platformę. Crabby zabiera go do środka Oceanu Spokojnego. Crabby jest zdziwiony, dlaczego akurat na środek Pacyfiku? Sean mówi mu,że szuka pewnego auta. W tym czasie łodź z platformy zatrzymuje  Craby`ego. Łodź zabrania płynąć kutrowi dalej. Crabby zawraca. Sean natomiast łapie się za łódź z platformy i łodź nieświadomie zabiera Seana na platforme.

W momencie kiedy Sean i łódź przypłynęli do platformy, Sean za pomocą magnetycznych kół wjechał na górę platformy.

Na platformie Sean próbuje nawiązać kontakt z Lelande, lecz mu się nie udaje. Agent nagle zauważa Profesor Z i żeby obszerwować go bliżej, Sean zawisza za pomocą drutów zawiesza się nad Profesorem. Profesor Z pokazuje Cytrynom kamerę telewizyjną i nagle.. Al Szczarpetta i Fred Carton pokazują Profesorowi zgniecionego Lelanda. W tej właśnie chwili Profesor Z zauważa u góry Seana. Sean zaczyna strzelać i puszcza się na żurawia i wjeżdża na krętą rurę, a Cytryny zaczynają go gonić. Sean wysadza beczki z benzyną i wjeżdża na szczyt z platformy.. skąd następnie zaskakuje do Oceanu. Agent w wodzie zamienia się w łodź, a Cytryny rzuczają do wody ścigace. McMission jest szybszy, ale Ścigace nie dały za wygraną i wystrzeliwują do Seana rakiete. Sean udając, że został zatopiony zamienia się w łodź podwodną i wyrzuca 4 opony na powierzchnię wody i odpływa. Cytryny i Profesor Z myślą,że agent nie żyje.

Tymczasem w Chłodnicy Górskiej wszyscy mieszkańcy, a zwłaszcza Złomek na powrót Zygzaka McQueena, który zdobył właśnie swój czwarty Złoty Tłok.

Bohaterowie - Odpowiedniki Aut(Te które doszły w Filmie Auta 2) Edytuj

CiekawostkiEdytuj

GrafikaEdytuj

Plakaty i obrazy promocyjneEdytuj

ScenyEdytuj

Sceny ze zwiastunówEdytuj

Sceny z menu głuwnegoEdytuj

FilmyEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki