FANDOM

Arvy Motorhomeamerykański kamper biorący udział w zawodach demolition derby Stuknięta ósemka na Błotoryji pod numerem 00.

Opis fizyczny Edytuj

Arvy jest poobijanym kamperem Boxomatic Coach z 1995 roku.

Ma biały lakier z na malowanymi sperejm czarnymi obwódkami wokół oczu, oraz szarym kanciastym uśmiechem wokół ust. Boczne ściany zostały pomalowane żółtym sprejem a nastawnię namalowano na nich szerokie numery 00. Taki numer znajduje się także z tyłu. Przez klatkę wętylacyjną przeprowadzono 3 druty na wzór kolczyka. Niektóre oka zostały zabite deskami. W przednich lampach zamiast szyb użyto kolejno od lewej 3 i 4 drutów zamontowanych równolegle od góry do dołu. Ma czarne kołpaki z na sprejowanymi szarymi krzyżami na kołach. Posiada brązowe oczy.

W grach Edytuj

Jest jedną z grywalnych postaci w grze Wysokie obroty.

Biografie Edytuj

  • Arvy Motorhome to kamper z zacięciem. Szorstko jeździ na torze obok Doktora Dzwona i Magister Felgi, podrzucając i rozbijając rywali w każdą piątkową noc podczas Stukniętej ósemki, ku radości swoich fanów. Arvy jest potężnym demolującym zawodnikiem, wystarczająco dużym żeby wnieść jakieś szaleństwo do jazdy.
    • Arvy Motorhome is an RV camper with an edge. He plays rough on the track alongside Dr. Damage and Miss Fritter, spinning and smashing the competition every Friday night at the Crazy Eight, to their fans' delight. Arvy is a formidable demolition racer, big enough to take on anyone insane enough to play along. (ang.)
    • źródło: Poznaj auta

Ciekawostki Edytuj

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Gry Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Ostatnie auto na chodzie wygrywa.
    • Last car standing wins. (ang.)
    • źródło: Auta 3

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj