FANDOM

Cars 3 b
Arvy Motorhome
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

uczestnik Stókniętej ósemki

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone Błotoryja

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Boxomatic Coach, 1995

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 3

Oryginalny odtwórca

Jeremy Maxwell

Arvy Motorhomeamerykański kamper biorący udział w zawodach demolition derby Stuknięta ósemka na Błotoryji pod numerem 00.

Opis fizyczny

Arvy jest poobijanym kamperem Boxomatic Coach z 1995 roku. Ma biały lakier z na malowanymi sperejm czarnymi obwódkami wokół oczu, oraz szarym kanciastym uśmiechem wokół ust. Boczne ściany zostały pomalowane żółtym sprejem a nastawnię namalowano na nich szerokie numery 00. Taki numer znajduje się także z tyłu. Przez klatkę wętylacyjną przeprowadzono 3 druty na wzór kolczyka. Niektóre oka zostały zabite deskami. W przednich lampach zamiast szyb użyto kolejno od lewej 3 i 4 drutów zamontowanych równolegle od góry do dołu. Ma czarne kołpaki z na sprejowanymi szarymi krzyżami na kołach. Posiada brązowe oczy.

W grach

Jest jedną z grywalnych postaci w grze Wysokie obroty.

Biografie

  • Arvy Motorhome to kamper z zacięciem. Szorstko jeździ na torze obok Doktora Dzwona i Pani Felgi, podrzucając i rozbijając rywali w każdą piątkową noc podczas Stukniętej ósemki, ku radości swoich fanów. Arvy jest potężnym demolującym zawodnikiem, wystarczająco dużym żeby wnieść jakieś szaleństwo do jazdy.
    • Arvy Motorhome is an RV camper with an edge. He plays rough on the track alongside Dr. Damage and Miss Fritter, spinning and smashing the competition every Friday night at the Crazy Eight, to their fans' delight. Arvy is a formidable demolition racer, big enough to take on anyone insane enough to play along. (ang.)
    • źródło: Poznaj auta

Ciekawostki

Lokowania

Filmy

Gry

Odwzorowania

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki