FANDOM

Arvy Motorhomeamerykański kamper biorący udział w zawodach demolition derby Stuknięta ósemka z numerem startowym 00.

Życiorys Edytuj

Arvy-personnage-cars-3-04

Motorhome i Wydeszek podczas wyścigu w 2017 roku.

Arvy Motorhome bierze udział w zawodach demolition derby Stuknięta ósemka odbywających się na torze w Błotoryji w każdą piątkową noc. Przyjaźnił się z Magister Felgą i Doktora Dzwona. Po wyścigach zdarzało im się udawać do baru w Błotoryji. W 2017 roku podczas jednego z wyścigów w którym gościnie wzięli udział Zygzak McQueen i Cruz Ramirez, w wyniku stłuczki, na dachu Arvy’ego wylądował Wydeszek. Ostatecznie oboje rozbili się przy barierkach upadając na boki. Po innym wyścigu w którym gościnie wystartował Złomek, wraz z nim i Magister Felgą udali się do baru śpiewając caraoke. Wziął udział w reklamie Rajdowej autoszkoły Magister Felgi.

Opis fizyczny Edytuj

Arvy jest poobijanym, zmodyfikowanym kamperem Boxomatic Coach z 1995 roku.

Ma biały lakier z na malowanymi sperejm czarnymi obwódkami wokół oczu, oraz szarym kanciastym uśmiechem wokół ust. Boczne ściany zostały pomalowane żółtym sprejem a nastawnię namalowano na nich szerokie numery 00. Taki numer znajduje się także z tyłu. Przez klatkę wętylacyjną przeprowadzono 3 druty na wzór kolczyka. Niektóre oka zostały zabite deskami. W przednich lampach zamiast szyb użyto kolejno od lewej 3 i 4 drutów zamontowanych równolegle od góry do dołu. Ma czarne kołpaki z na sprejowanymi szarymi krzyżami na kołach. Posiada brązowe oczy.

Rola w grach komputerowych Edytuj

Cars 3 Driven to Win 20170615000519

Arvy w menu wybierania postaci w grze Wysokie obroty.

Arvy jest jedną z grywalnych postaci w grze Wysokie obroty gdzie można odblokować go za 40 punktów umiejętności (ang. 40 Skill Checks).

Biografie Edytuj

  • Arvy Motorhome to kamper z zacięciem. Szorstko jeździ na torze obok Doktora Dzwona i Magister Felgi, podrzucając i rozbijając rywali w każdą piątkową noc podczas Stukniętej ósemki, ku radości swoich fanów. Arvy jest potężnym demolującym zawodnikiem, wystarczająco dużym żeby wnieść jakieś szaleństwo do jazdy.
    • Arvy Motorhome is an RV camper with an edge. He plays rough on the track alongside Dr. Damage and Miss Fritter, spinning and smashing the competition every Friday night at the Crazy Eight, to their fans' delight. Arvy is a formidable demolition racer, big enough to take on anyone insane enough to play along. (ang.)
    • źródło: Poznaj auta

Ciekawostki Edytuj

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Krótkometrażówki Edytuj

Gry komputerowe Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Ostatnie auto na chodzie wygrywa.
    • Last car standing wins. (ang.)
    • źródło: Auta 3
  • Spójrz na mój nowy kapelusz!
    • Look at my new hat! (ang.)
    • źródło: Auta 3

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj