FANDOM

Artieamerykański samochód osobowy. Kontroler nagrań z kamer pracujący dla RSNu.

Życiorys Edytuj

Artie pochodzi z Wilmingtonu w stanie Dalawere, w Stanach Zjednoczonych. Śledził tam miejscowe wydarzenia sportowe i publikował relacje o nich aż został zauważonym przez kierownictwo RSNu. Został zatrudniony jako kontroler nagrań, nadzorujący wraz z Brainem Fee Clampem obraz z kamer i przekazywał informacje komentatorom Darrellowi Cartripowi i Bobowi Kordekowi podczas zawodów o Złoty Tłok.

Opis fizyczny Edytuj

Artie jest samochodem osobowym Roymac Lugger. Jego numery rejestracyjne to 0TU48. Był wzorowany na pojeździe Mitsubishi Galant GSR z 2000 roku. Posiada niebieski lakier, srebrną klatkę wentylacyjną i kołpaki.

Biografie Edytuj

  • Artie zaczął śledzić lokalne wydarzenia sportowe w [[Wilmington|Wilmingotonie] w stanie Delaware ale zwrócił uwagę kierownictwa RSNu nie tylko swoimi zdolnościami w obserwowaniu wyścigów ale także w opowiadaniu o nich. Artie lubi mawiać: „Jeśli historia jest tam, ja porostu ją śledzę”.
    • Artie started covering local sporting events back in Wilmington, Delaware, but caught the attention of Racing Sports Network executives with his ability to not just cover the race, but the story of the race as well. Artie likes to say, "If there's a story out there I'm just trying to cover it.
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Czy to…? To Hudson Hornet! Bob! Darrell! Hudson Hornet powrócił!
    • Is that…? That's the Hudson Hornet! Bob! Darrell! The Hudson Hornet's back!
    • źródło: Auta

Odtwórcy Edytuj

Odtwórca Wersja językowa Użyczenia głosu
Artie Kemper angielska Auta

GaleriaEdytuj

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj