FANDOM

Artie – kontroler nagrań z kamer pracujący dla RSNu. Wraz z Brainem Fee Clampem obserwuje obraz z wielu kamer a następnie przekazuje informacje komentatorom, Darrellowi Cartripowi i Bobowi Kordekowi.

Opis fizyczny Edytuj

Artie jest samochodem osobowym Roymac Lugger. Jego numery rejestracyjne to 0TU48. Był wzorowany na pojeździe Mitsubishi Galant GSR z 2000 roku. Posiada niebieski lakier, srebrną klatkę wentylacyjną i kołpaki.

BiografiaEdytuj

  • Artie zaczął śledzić lokalne wydarzenia sportowe wracając do Wilmingotonu w stanie Delaware ale zwrócił uwagę kierownictwa TV Gnam nie tylko swoimi zdolnościami w obserwowaniu wyścigów ale także w opowiadaniu o nich. Artie lubi mawiać: „Jeśli historia jest tam, ja porostu ją śledzę”.
    • Artie started covering local sporting events back in Wilmington, Delaware, but caught the attention of Racing Sports Network executives with his ability to not just cover the race, but the story of the race as well. Artie likes to say, "If there's a story out there I'm just trying to cover it.
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Czy to…? To Hudson Hornet! Bob! Darrell! Hudson Hornet powrócił!
    • Is that…? That's the Hudson Hornet! Bob! Darrell! The Hudson Hornet's back!
    • źródło: Auta

GaleriaEdytuj

Linki zewnętrzne Edytuj