FANDOM

Ten artykuł dotyczy samolotu. Zobacz też stronę o wózku widłowym.

Antoniohiszpański samolot wyścigowy startujący z numerem 3 między innymi udział w Locie wokół globu. Sponsoruje go Fud Rudders.

Życiorys Edytuj

Antonio dorastał w nadbrzeżnym regionie Hiszpanii gdzie codzienne, mimo złych warunków pogodowych, latał wraz z kolegami na wydarzenie lotnicze Hispano Aviacion. Został samolotem wyścigowym sponsorowanym przez firmę Fud Rudders, odnosząc największe sukcesy ścigając się podczas nieprzyjaznej pogody. W 2013 roku wziął udział w zawodach Lot wokół globu.

Opis fizyczny Edytuj

Antonio posiada czarny lakier, czerwono-żółte skrzydła i flagę Hiszpanii na ogonie. Po bokach znajduje się czarny numer 3 z czerwoną obwódką w żółtym kole z czerwoną szachownicą wyścigową. Ma niebieskie oczy.

Biografie Edytuj

  • Antonio uwielbiał dorastanie w deszczowym, nabrzeżnym regionie Hiszpanii. Wraz z paroma kumplami latał w deszczu każdego dnia na Hispano Aviacion. Ani Iluvia, ani aguanieve, ani nieve (ani deszcz, ani śnieg z deszczem, ani śnieg) nie mogły przerwać ich lotów. Teraz Antonio triumfuje w ekstremalnej pogodzie, wypatrując zawodów w których warunki pogodowe wpływają na wyniki. To właśnie dlatego fani wyścigów mawiają: „Kiedy jest deszcz, stawiaj na samolot z Hiszpanii!”
    • Antonio loved growing up in the rain-prone coastal region of Spain. He and his buddies flew in the rain nearly every day for Hispano Aviacion. Neither Iluvia, nor aguanieve, nor nieve (rain, nor sleet, nor snow) kept them out of the sky. Antonio now thrives in extreme weather, seeking out races where conditions come into play. That's why racing fans say: "When there's rain, bet on the plane from Spain!" (ang.)
    • źródło: Meet the Planes

Wyniki Edytuj

Wingsaroundglobe Lot wokół globu w 2013 roku.
Etap Miejsce
Nepal-Chiny 10
Meksyk-Nowy Jork 10

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Antonio Model

Model Antonia na stacji paliw Chug and Dottie’s Fill n’ Fly.

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj