FANDOM

Andrea
Andrea
Informacje podstawowe
Płeć

kobieta

Zawód

reporterka

Narodowość

niemiecka

Numer rejestracyjny

3Y7DHK

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Andreaniemiecka reporterka.

Życiorys Edytuj

Andrea pochodzi z Niemiec. Studiowała dziennikarstwo na jednej z najbardziej prestiżowych szkół w kraju. Potrafi mówić w trzech różnych językach w tym w niemieckim i angielskim. W 2005 roku przyjechała do Chłodnicy Górskiej wraz z innymi reporterami po uzyskaniu informacje o pobycie tam Zygzaka McQueena.

Biografie Edytuj

  • Andrea jest świetną reporterką! Pochodząca z Niemiec, studiowała dziennikarstwo na jednej z najbardziej prestiżowych szkół w kraju i potrafi mówić w trzech różnych językach. Znane są jej nagłówki „Mamy prawo wiedzieć co się dzieje wokół nas, 85 mil na godzinę, 7 dni w tygodniu!” a ona może powiedzieć, je w trzech językach.
    • Andrea is a great reporter! Hailing from Germany, Andrea studied journalism at one of the most prestigious schools in the country and speaks over three different languages. She is known for her signature phrase, “We have the right to know what's going on around us, 85 miles per hour, 7 days a week!” and she can say it in all three languages. (ang.)
    • źródło: Car Finder

Opis fizyczny Edytuj

Andrea jest samochodem osobowym Roymack Sender z 2003 roku. Jej numer rejestracyjny to 3Y7DHK. Ma kasztanowy lakier, czarną klatką wentylacyjną, klamkami od drzwi i wykończeni. Na obu bokach ma identyfikator prasy wyścigu o Złotego Tłoka a na prawym boku ma umieszczony mikrofon. Jej kołpaki są srebrne a oczy brązowe.

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Odwzorowania Edytuj

GaleriaEdytuj

ScenyEdytuj

Linki zewnętrzne Edytuj