FANDOM

Alexander hugo2
Aleksander Yugo
Alexander Hugo
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

ochroniarz Wiktora Yugo

Model pojazdu

Balkan Yugo NG-1, 1984

Numer rejestracyjny

PA TRON 93

Pseudonimy

Aleks Dziupla,
Aleksander Nie-Taki-Wielki,
Aleks Rzeźnik

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 2

Oryginalny odtwórca

Velibor Topic

Aleksander Yugo (ang.: Alexander Yugo) – ochroniarz Wiktora Yugo. Członek rodziny Yugo.

Życiorys

W 2011 roku podczas Światowego Grand Prix przybył wraz ze swoim szefem i innymi ochroniarzami do włoskiej Porto Corsy. Tam udali się do miejscowego kasyna gdzie miało się odbyć spotkanie rodzin przestępczych zamieszanych w spisek Trupów. W trakcie spotkania rozmawiał z Złomkiem, podstawionym agentem myśląc, że był to Ivan.

Alexaw

Podczas świętowania w kasynie.

Opis fizyczny

Aleksander jest Balkanem Yugo NG-1 z 1984 roku. Jego numer rejestracyjny to PA TRON 93. Ma czarny lakier z chromowanymi wykończeniami.

Biografie

  • Aleksander Yugo nie jest tym, kim myślicie. Nadano mu liczne przydomki, jak Aleks Rzeźnik czy Aleksander Nie-Taki-Wielki. W policji ma długą na milę kryminalną kartotekę i znany jest z bliskich powiązań z mafią Wiktora. Wysłano za nim listy gończe we Francji, w Niemczech, Czechach i Serbii, więc lepiej się go strzeżcie.
    • Alexander Hugo is not who you think he is. He is also known as Chop Shop Alex and Alexander the Not-So-Great, among other names. He's got a rap sheet a mile long and connections to the Hugo organized crime family. He's currently wanted in France, Germany, the Czech Republic, and Serbia so check his rap sheet before you go anywhere with him.

Lokowania

Filmy

Odwzorowania

Ciekawostki

  • Taki sam numer rejestracyjny posiada Wiktor Yugo.

Galeria

Linki zewnętrzne