FANDOM

Albert hinkey
Albert Nochal
Albert Hinkey
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.png Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Boxomatic Travel’Bout 4XL, 1985

Poza serią
Oryginalny odtwórca

Douglas Keever

Albert Nochal (ang.: Albert Hinkey) – amerykański kamper; fan Zygzaka McQueena oglądający jego wyścigi podczas zawodów o Złoty Tłok.

Opis fizyczny

Albert jest kamperem Boxomatic Travel’Bout 4XL z 1985 roku.

Posiada biały lakier z czerwonymi i pomarańczowymi pasami. Na lewym boku ma żółty transparent z czerwonym napisem McQueen's biggest fan (w tłumaczeniu: największy fan McQueena) składającym się z wielkich liter i numer 95. Jego dach pokrywają flagi z symbolami Zygzaka. Z przodu ma koło zapasowe na którym jest naklejka z numerem startowym swojego ulubieńca.

Biografie

  • Albert Nochal należy do największych kibiców McQueena. I to nie tylko dosłownie. Przyjaciele nadali mu ksywkę Wyżerka, bo potrafi wyżreć cały zapas paliwa ze stacji! Można pozazdrościć każdemu kumpla takiego formatu jak Al.
    • Albert Hinkey is McQueen's biggest fan -- known as the "Buffet Master" among friends, Al can guzzle two gas stations worth of fuel in one sitting! To match his size, Al is the biggest and best friend one can ever have.
    • Auta od a do z

Lokowania

Filmy

Gry

Ciekawostki

  • Figurka diecast Nochala została zaprezentowana na 2015 D23 Expo w Anaheim, w stanie Kalifornia w 1000 egzemplarzy. To czyni go jednym z najzażartszych samochodów w kolekcji.

Galeria

Sceny

Linki zewnętrzne