FANDOM

Al oft
Al Zeppelin
Al Oft
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

kamerzysta powietrzny, sterowiec reklamowy Lightyear

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Aaron Fullogas

Numer lotu

PAS1

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Oryginalny odtwórca

Brian Fee

Al Zeppelin (ang.: Al Oft) – amerykański sterowiec reklamujący firmy Lightyear produkującej opony oraz kamerzysta powietrzny filmujący wyścigi.

Życiorys

Aloftcars 1

Nad stadionem Motor Speedway of the South.

W 2005 roku Zeppelin latał nad torem Motor Speedway of the South nagrywając finał sezonu wyścigu o Złoty Tłok a kilkanaście dni później kręcił zawody nad stadionem Los Angeles International Speedway.

Informacje ogólne

Opis fizyczny

Al jest sterowcem Aaron Fullogas. Jest pomalowany na szaro z niebieskimi bokami. U góry ma niebiesko-szare pasy.

Biografie

  • Al patrzy na życie z góry. Pełni funkcję gigantycznej latającej reklamy słynnej firmy oponiarskiej Lightyear (dumnego sponsora zawodów o trofeum Złotego Tłoka) i uwielbia demonstrować wysoko nad torem wielkie barwne obrazy. Jest szczęśliwy, że praca zawodowa umożliwia mu oglądanie największych sportowych wydarzeń z najlepszej pozycji, jaką można sobie wymarzyć.
    • Al is high on life. As an endorsement billboard in the sky for the Lightyear Tire company (proud sponsor of the Piston Cup), he loves to provide those grand images high above the track. He's just happy that his job sends him to great sporting events, because he always has the best seat in the house! (ang.)
    • Car Finder

Lokowania

Filmy

Krótkometrażówki

Gry

Odwzorowania

Ciekawostki

  • Nazwa jego modelu, Fullogas jest grą słów od angielskiego full of gas znaczącego pełny gazu.
  • Karol Kozak posiada ten sam numer lotu, PAS1.

Cytaty

  • Jak na wojnę, ła!
    • Oh, yeah! Whoo! (ang.)
    • Alternatywne tłumaczenie: O, tak!

Galeria

Sceny

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki