FANDOM

Grem background free
Al Scarpetta
Grem
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

poplecznik prof. Zündappa

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone Kenosha

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

AMC Gremlin X, 1975

Numer rejestracyjny

WREKD

Poza serią
Oryginalny odtwórca

Joe Mantegna

Polski odtwórca

Tomasz Sapryk

Al Scarpetta (ang.: Grem) – poplecznik prof. Zündappa. Członek organizacji przestępczej Trupy i rodziny Warptruków. Wraz z Fredem Cartonem.

Życiorys

Pochodzi z Kenoshy w stanie Wisconsin, w Stanach Zjednoczonych. W 2011 roku pracował na platformie wiertniczej Oil Rig dla prof. Zündappa jako ochroniarz i poplecznik w intrydze Trupów. Wykrył tam szpiega Lilanda Korny. Później brał udział w pościgu Seana McMissiona. Następnie w Tokio wraz z Fredem Cartonem atakuje i porywa agenta Roda Spoilera do opuszczonego budynku gdzie ten zostaje zabity.

Grem2

Scarpetta i Carton w Tokio podczas ŚGP.

W trakcie trwania wyścigów Światowego Grand Prix wraz ze swoim współpracownikiem pod przykrywką kamerzysty za pomocą nie-działa niszczył silniki uczestników zawodów którzy zatankowali Olejzyne. Podczas pościgu i nieudanej próbie zabicia Zygzaka McQueena i Złomka został wraz z Cartonem wrzucony przez Liliane Lifting do pubu Ye Left Turn Inn który został przez nich zdemolowany a następnie pobity przez zdenerwowanych klientów.

Informacje fizyczne

Screen Shot 2014-08-26 at 1.42.45 PM

Scarpetta celujący z wyrzutni rakiet do McMissiona w Tokio.

Al Scarpetta jest samochodem AMC Gremlin X z 1975 roku. Jego tablica rejestracyjna to WREKD. Jest to kod do słowa wrecked które oznacza zniszczony. Uzbrojony jest w wyrzutnie rakiet.

Wyposażony jest w jednocylindrowy silnik 232 c.i z 90 koniami mechanicznymi. Osiąga prędkość 146 km/h (91 mph) i rozpędza się od 0 do 60 mph (96,5 km/h) w 17 sekund.

Jest pomalowany na pomarańczowo z czarnym pasem w kształcie kiju hokejowego po boku. Posiada szare lusterka i przednie lamy oraz czarny grill.

Statystyki

  • Model pojazdu: AMC Gremlin X, 1975
  • Prędkość maksymalna: 146 km/h (91 mph)
  • Rozpędzanie od 0 do 60 mph (96,5 km/h): 17 sekund
  • Silnik: jednocylindrowy 232 c.i z 90 koniami mechanicznymi

Biografie

  • Al Scarpetta jest skorodowanym gratem z rodziny Warptruków. Ten nieudacznik złapał wiatr w maskę, kiedy przystąpił do globalnej mafii Klekotów i dochrapał się pozycji zausznika Profesora Z, swego zbrodniczego bossa. Al i jego partner Fred, również typ spod ciemnej gwiazdy, otrzymali zadania wykonania sabotażu Światowego Grand Prix i wyeliminowania sławnych zawodników. Gdy Al i Fred omyłkowo uznali Złomka za amerykańskiego agenta przemycającego superważne tajne informacje, okrutnie Klekoty zaczęły ścigać holownik niemal po całym globie, aby nie dopuścić do wykrycia przestępczego spisku.
    • Grem is a dented, rusty orange AMC Gremlin. After years of being dismissed for his design, even being called a "lemon," Grem has a big chip on his fender that has led him to the underworld of international espionage. As a henchman for a villainous boss Professor Z, Grem and his partner-in-crime Acer are trying to sabotage the World Grand Prix and the famous race cars competing in it. When Grem and Acer mistake Mater for an American agent with important top-secret information, the ruthless lemons set out on a round-the-globe chase to stop Mater from foiling their evil scheme.
    • Auta od a do z

Lokowania

Filmy

Gry

Odwzorowania

Galeria

Ta sekcja została rozdzielona na osobny artykuł. Zobacz: Al Scarpetta/galeria.

Linki zewnętrzne