FANDOM

Żarcik 1.png
Żarcik
Informacje podstawowe
Zawód

wózek widłowy Jana Kowalskiego

Miejsce zamieszkania

Flag of Poland svg.png Polska

Narodowość

polska

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Samoloty

Żarcikpolski wózek widłowy Jana Kowalskiego.

Życiorys

Podczas zawodów Lot wokół globu pracował w ekipie technicznej reprezentanta Polski, Jana Kowalskiego. W Nowym Jorku holował go na miejsce startowe przed rozpoczęciem wyścigu.

Wygląd

Żarcik wyglądem nawiązuje do jego szefa. Jego kabina, przód i górna część bagażnika są ciemnozielone, po bokach i na zderzaku są jasnozielone z paskiem z czerwono-białej szachownicy będącej symbolem Lotnictwa Polskiego położonym u góry obu boków oraz z czarnym numerem 15 na środku obu boków. Posiada srebrne widły. Jego opony są czarne z ciemnozielonymi kołpakami i czarnymi śrubami. Jego oczy są brązowe.

Biografie

  • Żarcik nie tylko pomaga Kowalskiemu przygotować się do jego wyścigów; pomaga mu wyciągnąć jego kawały na wyższy pułap. Ten przebiegły geniusz zawsze wie, gdzie znaleźć potrzebne rekwizyty. A jeśli nie może ich znaleźć, może je zrobić. Żarcik jest skrzydłowym Kowalskiego, jeśli chodzi o żarty… z wyjątkiem sytuacji, gdy są one przeznaczone dla niego!
    • Żarcik not only helps Kowalski prepare for his races; he helps him pull his pranks as well. This devious mastermind always knows where to find the props they need. And if he can't find them, he can make them. Żarcik is truly Kowalski's wingman when it comes to pranks… except when they are pranking each other!
  • Meet the Planes

Lokowania

Filmy

Książki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki